Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2013

Bracelets for 2014!!!





Τα κατάφερα πάλι. Τρέχω πάλι να προλάβω λίγες μόνο μέρες πριν τα Χριστούγεννα! Κάθε χρόνο τα ίδια κάνω, οπότε πρέπει ν' αρχίσω να το συνηθίζω! Το look της τρελής που τρέχει πανικόβλητη να τα προλάβει όλα, μου πάει πολύ!!!
Εύχομαι καλά Χριστούγεννα και καλή μας χρονιά! Μπορεί να προλάβω να σας ξαναευχηθώ αλλά δε μου έχω καμία εμπιστοσύνη, οπότε κρατήστε ευχές για υγεία και ευτυχία σε όλους σας από τώρα! Σας φιλώ γλυκά και μακάρι το 2014 να είναι μια καλύτερη χρονιά για όλους μας!

6 σχόλια:

Γεωργία(keywoman.blogspot.gr) είπε...

Καταρχάς ηρέμησε!Γιατί τόσο τρέξιμο;;;Δεν υπάρχει λόγος!ΚΑΝΕΝΑΣ!!!

Καλά Χριστούγεννα γλυκιά μου!!!

ikaxela είπε...

Έχεις δίκιο, μα κάποια πράγματα ή τα 'χεις ή δεν τα 'χεις. Όπως εγώ και το άγχος είμαστε ένα, όσο και να λέω ότι θα το διαχειριστώ, μπούρδες!!

Φανή είπε...

Πέρασα να σου αφήσω τις ευχές μου! Να έχεις μια όμορφη, ήρεμη χρονιά με έμπνευση και χαμόγελο! Ελπίζω το 2014 να επιφυλάσσει πολλές μικρές εκπλήξεις!

Decor Asylum είπε...

Τις θερμές ευχές μου για μία υπέροχη-όπως τα βραχιόλια σου- χρονιά! Καλημέρα :*

ΤΟ ΠΛΕΧΤΟ ΜΠΙΣΚΟΤΟ είπε...

καλη χρονια με λιγοτερο τρεξιμο και αγχος!!!!φιλια πολλα!!!

ikaxela είπε...

Ευχαριστώ πολύ! Καλή χρονιά, αγάπη και υγεία! Φιλιά!