Σάββατο 20 Απριλίου 2013

Fabric crayon holder





Η αλήθεια είναι ότι αυτό που χρειαζόμαστε περισσότερο για να χειροτεχνησουμε είναι μάτια και χέρια. Πέρσι είχαν πρόβλημα τα χέρια μου, φέτος τα μάτια. Μήπως κάποια υπέρτατη δύναμη μου στέλνει σήματα που αρνούμε με θράσος να δω? Που πας κουκλίτσα μου? Που λέει και ο φίλος μου ο Φώτης σπάζοντας ελαφρώς τον καρπό και παίρνοντας το ανάλογο ύφος!
Πάντως σας ευχαριστώ για άλλη μια φορά που με επισκέπτεστε ακόμα. Ξέρω ότι είναι ιδιαίτερα ενοχλητικό να βλέπετε την ίδια ανάρτηση για πολύ καιρό. Σε αυτή εδώ σας έχω χαρούμενα χρώματα σε μια θήκη για μπλοκ και μαρκαδόρους, δώρο γενεθλίων για ένα κορίτσι σκέτο ζουζούνι.
Περιμένω με λαχτάρα να φτιάξει ο καιρός, να περάσω το Πάσχα στην εξοχή. Μόνο οι χαρές με ενδιαφέρουν αυτή την περίοδο της ζωής μου. Κλείνω μάτια και αυτιά σε ότι με στεναχωρεί και με αγχώνει. Προσπαθώ να σκέφτομαι θετικά. Ευτυχώς είναι στη φύση μας να μπορούμε να ανταπεξέλθουμε σχεδόν σε όλα από τα χειρότερα έως τα καλύτερα απλώς απαιτείται από μέρους μας ένα εύλογο χρονικό διάστημα διαχείρισης και επαναπροσδιορισμού.

Φιλιά!


5 σχόλια:

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Τε-τέ-τέλειο!!!! Από καιρό είχα στο μυαλό μου να φτιάξω κάτι παρόμοιο και μου έδωσες ιδέα κι έμπνευση!!! Τα χρώματα είναι τόσο ζωηρά! Φιλάκια και καλή συνέχεια!

ΤΟ ΠΛΕΧΤΟ ΜΠΙΣΚΟΤΟ είπε...

βλεπω αυτου του ειδους τις θηκες σε πολλα ξενα μπλογκς και μ'αρεσουν πολυ, ειναι πρακτικα και κρατας σε ταξη μπλογκ και μαρκαδορους.η δικη σου θηκη ειναι καλαισθητη και σιγουρα θ'αρεσει στην μικρη ζουζουνα!!!!

ikaxela είπε...

Σας ευχαριστω κοριτσια μου, μου δινεται μεγαλη χαρα! Φιλια

Σοφία είπε...

Το ύφασμα που χρησιμοποίησες πολύ όμορφο, το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό.
Κσλή συνέχεια, εύχομαι να είναι όλα
περαστικά !

ikaxela είπε...

Ευχαριστω Σοφια μου!